
Sieraden, zilverwerk of meubels gewonnen bij Vendu Rotterdam? Bereken zelf de verzendkosten met onze calculator:
Voor al uw overige aankopen vraag een vrijblijvende offerte aan:
Uw kavel laten ophalen en bezorgen!
Snel & voordelig
Easy2send regelt het transport van uw kavel gemakkelijk, snel en tegen het meest voordelige tarief.
Verzekering
Wilt u het transport van de aangekochte kavel verzekeren? U hoeft enkel de totaalwaarde van uw factuur op te geven of uw factuur te uploaden en wij berekenen de premie voor u!
Track & Trace
Realtime informatie over uw zending via Track & Trace. Wel zo fijn!
Easy2send verzorgt het transport van uw kavel. Easy.
Wij zijn officieel partner van Vendu Rotterdam.
Met Easy2send wordt het transporteren van uw kavels wel heel eenvoudig. Of het nu gaat om een schilderij, een bankstel, servies of een ander object, wij regelen het transport met passie! Wilt u uw aankoop snel in huis hebben? Onze koerier kan zelfs al in drie kwartier ter plekke zijn.
GRATIS OFFERTE
Bekijk vrijblijvend de prijs van het ophalen, verpakken en bezorgen van uw kavel.
Heeft u al een factuur van Vendu Rotterdam? Klik dan hier!
Heeft u al een factuur van het Veilinghuis?
Upload deze en bekijk vrijblijvend de prijs van het ophalen, verpakken, bezorgen en eventueel verzekeren van uw kavel.
FAQ
Ja, echter is dit voor een nationale zending een standaard AVC dekking en voor internationale zendingen een standaard CMR dekking. Voor een volledige dekking van de totaalwaarde van uw factuur kunt u kiezen voor “aanvullende aansprakelijkheid” bij het aanvragen van uw offerte. Easy2send kan enkel een aanvullende aansprakelijkheid aanbieden indien de aanvrager uit een E.E.R. land komt.
Zodra de factuur van het veilinghuis en de factuur van het transport is voldaan dan kan Easy2send uw kavel(s) ophalen. Vanwege de grote hoeveelheden kavels tijdens het veilingseizoen kan het zijn dat uw kavel niet direct klaarligt. Easy2send haalt tijdens het veilingseizoen meerdere dagen per week op. Zodra uw kavel is opgehaald zal deze zo snel mogelijk worden ingepakt en verstuurd.
Easy2send stuurt altijd een eindafrekening nadat het transport heeft plaatsgevonden. Indien u vooruit heeft betaald zal deze factuur op € 0,00 (NUL EURO) staan. Dit betekent dat er geen bedrag meer open staat voor eventuele extra diensten die u na betaling heeft aangevraagd.
Dit kan met de betaallink die met de factuur wordt meegestuurd. Hierbij kunt u betalen per:
- Credit Card
- iDeal
- Giropay
- Bancontant
- Przelewy24
- Belfius Direct Net
- KBC/CBC Payment Button
Uiteraard kunt u ook betalen per bankoverschrijving. Het verwerken van uw bankoverschrijving kan echter langer duren.
Indien uw zending fragiel is zoals porselein, glas of een ander breekbaar object dan zal er altijd doos in doos worden verpakt. Easy2send verpakt niet fragiele objecten niet doos in doos tenzij dit een specifiek verzoek is van de klant. Elk object wordt met zorg en professionele verpakking verstuurd.
De kosten op uw offerte zijn uitgesplitst in; het ophalen van uw kavel(s), het verpakken van uw kavel(s), verpakkingsmateriaal, transportkosten, verzekering (indien van toepassing) en eventuele transportdocumenten.
U kunt digitaal tekenen voor uw offerte zodra u de offerte opent. U kunt ook in reactie op onze email uw akkoord geven.
Op het moment dat u niet thuis bent of als er andere onvoorziene omstandigheden optreden dan zal Easy2send contact met u moeten opnemen. Indien uw zending buiten de EU verzonden wordt dan zal uw telefoonnummer aan de douane worden gegeven zodat zij contact met u kunnen opnemen. Easy2send zal uw telefoonnummer niet voor andere doeleinden gebruiken.
Zendingen die binnen de EU verstuurt worden zijn inclusief BTW. Indien u niet BTW plichtig bent en de zending binnen de EU wordt verstuurt dan hebben wij uw BTW nummer nodig om een factuur zonder BTW te versturen. Zendingen die buiten de EU worden verstuurt zijn BTW vrij.